Friday, January 16, 2009

Dah jadi seorang blogger....

Bismillahirrahmanirrahim.....
Hari ini merupakan hari pertama aku tulis blog ini sebab hari ini,teman sebilik aku yang tolong buatkan blog ini.Aku rasa bersyukur kerana apa yang membuatkan aku nak sangat tulis blog ni adalah sedikit sebanyak datang dari sahabat-sahabat yang lain yang sudah mempunyai blog masing-masing.Waktu pertama kali aku tulis blog ini,aku sangat teruja kerana aku sekarang seorang penulis.Aku mendapat kesedaran tentang kelebihan menulis blog ini juga datangnya dari sahabat-sahabatku seperti Akmal,amiratul,abg.Mono,Abg.piji dan lain-lain.
Aku rasa bahawa menulis blog ini mampu untuk menjadi satu medan da'wah moden iaitu mengikut arus pemodenan dengan menggunakan alternatif multimedia yang sedia ada.
Apa pun,masih banyak yang perlu aku pelajari dari sahabatku tentang blog ini kerana aku baru menjadi seorang penulis.Semoga niatku ini subur dibawah naungan Allah yang Esa...

2 comments:

  1. salam..
    wow..i'm feeling great to be da first one leave comment to you..hehe=)
    keep up your passion in writing..
    thank for posting my name in your first post..i feel honoured..=)
    by the way, welcome to the world of blogger!

    ReplyDelete
  2. Salam akhi..
    Panjangnyer tulis.....
    letih ana bace =)

    Bagus r skang dah ade blog.
    jemput2 la datang ye!

    ReplyDelete

Salam Ukhuwah

Glad to be a muslim

Can feel two biggest ni'mah

Iman and Islam

Proud to be a Muslim

I'm Muslim

You're Muslim

So,be like Muslim(-ah)

Glad to know you

Please Allah..Please

Give me Your Hidayah...